Հրապարակումներ

Հրապարակումներ

ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆՈՒՄ

ԻԱԿ-ը Facebook-ում

ԻԱԿ-ը Youtube-ում

Դասընթաց Գյումրիում․ Մեդիագրագիտություն և փաստերի ստուգում բիզնեսի համար

Դեկտեմբերի 21-ին Ինֆորմացիայի ազատության կենտրոնը կազմակերպում է  «Մեդիագրագիտություն և փաստերի ստուգում բիզնեսի համար» անվճար պրակտիկ դասընթաց փոքր և միջին բիզնեսի ներկայացուցիչների և բիզնեսի հետ աշխատող հաղորդակցման մասնագետների համար։
 
Դասընթացին կարող են դիմել նաև Արցախից բռնի տեղահանցած անձինք, ովքեր ունեցել են բիզնես և ցանկանում կամ արդեն իսկ շարունակում են իրենց բիզնես գործունեությունը ՀՀ տարածքում։
 
Դասընթացը տեղի կունենա «ԿԱԶԱ» Գյումրի հյուրատան կրթական կենտրոնում (հասցե՝ Գյումրի, Շահումյան 69) ժամը 10:30-16:00-ն։
 
Դասընթացավարներ՝
ԱՆԻ ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ – փաստերի ստուգման փորձագետ, CivilNetCheck թիմի ղեկավար
ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆ ԾԱՏՐՅԱՆ – մեդիա հետազոտող, փաստերի ստուգման փորձագետ
 
Դասընթացը կազմակերպում է ԻՆֆորմացիայի ազատության կենտոնը Միջազգային մասնավոր ձեռնարկատիրության կենտրոնի (CIPE) աջակցությամբ։
 
Մասնակցության համար անհրաժեշտ է մինչև նոյեմբերի 30-ը լրացնել առցանց հայտադիմումը։
 
Ուշադրություն․ մասնակցության համար անհրաժեշտ է գրանցվել մինչև դեկտեմբերի 1-ը (ժամը 14։00)։
Հարցերի դեպքում՝ 091700974
———————————————————————————————————————————
Դասընթացի թեմատիկ շրջանակը
  • Ի՞նչ է կեղծ տեղեկությունը, ինչպես է այն ազդում բիզնեսի վրա։ Մեդիագրագիտության և փաստերի  ստուգման հմտությունների դերը բիզնես համար։
  • Մեդիագրագիտություն․ հայաստանյան համատեքստ: Մեդիայի տեքստ, համատեքստ, մանիպուլյացիա, փաթեթավորում։
  • Տեղեկությունների ճշգրտում և փաստերի ստուգում․ ինչպե՞ս օգտվել փաստերի ստուգման գործիքներից մասնավոր սեկտորում կեղծ տեղեկություններ տարածման կանխարգելման և դրա դեմ պայքարի համատեքստում։
  • Փաստերի ստուգման գործիքների կիրառման հմտությունների զարգացում․ աղբյուրների ուսումնասիրություն, կայքերի խորացված զննում, լուսանկարների և տեսանյութերի ստուգում, հաշիվների ստուգումը սոցցանցերում, խորացված որոնում։
  • Ինչպե՞ս պետք է բիզնեսն արձագանքի արձագանքի կեղծ տեղեկություններին։ Կեղծ տեղեկությունների տարածման միտումներն ու մեդիագրագիտության կարիքները բիզնես համայնքում․ հետազոտության արդյունքների ներկայացում, անհատական կարիքների քարտեզագրում և գնահատում։
  • Կեղծ տեղեկությունների տարածման արդյունքում առաջացած բիզնես-խոչընդոտների հաղթահարում. անհատական և համագործակցային ծրագրի կազմում։ 
Skip to content