Իրականացվել է Քաունթերփարթ ինթերնեշնլի հայաստանյան ներկայացուցչության աջակցությամբ և ԱՄՆ ՄԶԳ ֆինանսավորմամբ։
Ծրագրի տեւողությունը` 1 ամիս (ապրիլ 15 – մայիս 15, 2013):
Ինֆորմացիայի ազատության կենտրոնն (ԻԱԿ) իր գործընկեր Կովկասի ինստիտուտ ՀԿ-ի հետ համատեղ իրականացրեց Երևանի 2013թ.-ի Ավագանու ընտրություններին մասնակից կուսակցությունների նախընտրական քարոզարշավի լուսաբանման որակական վերլուծություն: Ծրագիրի նպատակն է եղել պարզել, թե որքանով են առցանց լրատվամիջոցները հնարավորություն տվել ընտրողին կայացնելու իրազեկ որոշումներ:
Ծրագրի նպատակին հասնելու համար ԻԱԿ-ը եւ իր գործընկեր ԿԻ-ը.
- իրականցրել են առցանց լրատվամիջոցներով նախընտրական քարոզարշավի լուսաբանման դիսկուրս վերլուծություն,
- գնահատել են, թե արդյոք առցանց լրատվամիջոցները հնարավորություն են ունեցել նախընտրական քարոզարշավի ընթացքում ազդել քաղաքացիների՝ գիտակցված ընտրություն կատարելու որոշման վրա:
Որպես ծրագրի արդյունք կազմվել է համապարփակ զեկույց, որը ներկայացվել է շահագրգիռ կողմերին եւ տարածվել առցանց լսարանում: